JB

JB
JB ;P

piątek, 4 lutego 2011

Hejka ;P napisze zmyslona historie o JB ( chociaz za nim nie przepadam xdd ) ;]

Rozdzial 1 ,,Nowy uczen ?'' 

Jestem Bella ;P mam 16 lat , moja sis jest Selena G ( ma 18 lat xdd ) mieszkam w Kanadzie, jestem tajemniczaa , milaa itp .Chodze do 1 liceum , slucham Popu i Reggae (;D).W shq jest taka jedna Jazmyn jest wredna i  kocha sie w JB ,ja uwazam ze jest rozpuszczonym dzieciakiem (xdd).Mam Przyjaciólke Sandre jest szalona dziewczyna xdd . Pewnego dnia Pani powiedziala ze na nastepny dzien przyjdzie do naszej kl nowy uczen ;) . Prosto po lekcjach mialam isc z Sandra na zakupy bo chcialam zeby pomogla mi wybrac buty poniewaz ma gust co do wybierania ich ;D i sama ma ich sporo ;P. Po 2 godzinach wkoncu wybralysmy takie : 




Takie gdyz kocham buty z jezkiem x]
                               

Po zakupach porzegnalysmy sie poszlysmy kazda do swojego domu ;P . Gdy bylam juz w domu od razu wzielam kapiel i weszlam na Facebooka ;D

                                      To tyle na dzis ;D avee.x33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz