JB

JB
JB ;P

sobota, 5 lutego 2011

Rozdial 1 ,, Dobra wiadomosc i pszyjscie nowego ucznia''


Gdy sie rano obudzilam byla 7.00, wstalam umylam sie,ubralam w to ( tylko moje leginsy byly czarne ) :


Fryzura taka :

Zeszlam na dól a rodzice i Sel siedzieli juz przy stole ;P .
-Czesc Wszystkim ( powiedzialam i usiadlam przy stole ;P )
-Czesc (powiedziala Sel)
-Jak tam ?(spytal tato)
-Dobrze ( powiedzialam)
Mama nalozyla mi na talez grzanki.Po krótkiej ciszy odezwala sie Sel.
- Bella mam dla cb niespodzianke ( powiedziala usmiechnieta )
- Jaka !? ( kszyknelam )
-Jutro jade na rozdanie nagrod a po tem do kolego na impreze
- Yhy to fajnie (powiedzialam zdziwiona bo nie wiedzialam po co ona to do mnie mowi jak prawie do kilka dni jezdzi na jakies imprezy itp.)
-Noo i czy chciala bys pojechac tam ze mna ?
-Jasne!! ( powiedzialam szczesliwa )
-Aha i mozesz zabrac ze sb Sandre
- Ok dziekuje!! Kocham cie i was tez ( kszyknelam do rodziców xdd )
Podziekowalam za smiadanie i poszlam do siebie. Zrobilam sb lekki makijaz , bo za 5 min miala przyjsc Sandra.
- Hej ( powiedzialam do niej )
-Hejka (odp)
- Czekaj zaraz przyjde tylko pojde po torbe 
- Kk
Po minucie przyszlam porzegnalam sie z rodzicami i poszlysmy. Wrecz nie moglam sie doczekac kiedy jej powiem co planach na jutro ;P .
- Wiesz co Sandra ! Mam dla cb dobra wiedomosc !
-Jaka ( spytala )
-Moja sis pozwolila mi isc jutro z nia na rozdanie nagród a po tem na impreze do jej kolegi!!
- O to suber !! Pewnie bd mnustwo gwiazd
-Nom wiem !!
- ;)
- No i ty idziesz ze mna !!!!
- Co !! Naprawde ?? Zartujesz !?
- Nie zartuje !! Idziemy tam razemm!
-O matko !!
- Wiem !!
- Nie moge sie doczekac !!
- Ja tez ! przyjedziemy po cb jutro o 20  kk ?;D tylko ladnie sie ubierz !
-I wlasnie tu jest problem :( Ja nie mam sie w co ubrac !!:(
- Nie szkodzi ja mam pelno ciuchów Sel przywiozla tele z Paryrza ze nie miesci mi sie w szafie xdd
-Ok to bd u cb o 15
- Kk
Po 5 min bylysmy juz w shq.Na 1 lekcju mial przyjsc nowy uczen ;P.
Gdy zaczela sie lekcja i wszyscy byli skupieni ( no prawie wszyscy xdd )  na zadaniach .
- Czesc wszystkim ( powiedzial ktos)
- To jest nowy uczen Justin ( powiedziala nauczycielka i wszyscy obrucili sie w jego strone )
Byl to nie kto inny jak Justki Bieber.Jazmin prawie zemdlala jak go zobaczyla jak i prawie wszystkie dziewczyny oprucz mnie i Sandry gdyz my za nim nie przepadalysmy.I dalej zabralysmy sie za zadania a wszystkie dziewczyny obeszly go dookola i gadaly z nim prosily zeby zaspiewal itp.
Niestety pani kazala mu usiasc kolo mnie bo tylko tram bylo miejsce.Juskin podczedl co nie i powiedzial
- Czesc jestem Justin
- Czesc Bella (powiedzialam obojetna i zapralam sie za zadania )
Po jakims czasie poczylam jak by cos mnie uderzylo w glowe i zobaczylam kartke lezaca na ziemi od Jazmin ;/ bylo na niej napisane ,, Tylko sprubuj do niego zarywac to zobaczycz '' ja odpisalam zeby sie nie martwila bo nie jesten zainteresowana . JB chyba widzial bo sie dziwnie popatrzyl ( nie na mnie tylko na Jazmin ).Po lekcji JB zlapal mnie na korytarzu i spytal
- Bella! wiesz bo ja jestem tu nowy i...czy nie zechciala bys mnie oprowadzic po shl ?
-Nie...dzisiaj nie mam czasu musze sie pouczyc przed lekcja ale za to Jazmin chetnie cie oprowadzi ( powiedzialam i poszlam do Sandry )
Po lekcjach poszlam do domu bo za 20 min miala tu byc juz Sandra.Gdy przyszla zaczelysmy wywalac ciuchy z szafy i szykalysmy tak przez 3 godz az do 18 i w koncu wybralysmy odpowiedni taki :


buty takie :


Potem porzegnalysmy sie i Sandra poszla do sb a ja weszlam na neta i poczytalam plotki itp ;P Potem polozylam sie i zasnelam .

                                                          
                                                  To tyle na teraz ;P Avee
   
                                           T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz